6 КЛАС

       16.04.2020
  Контрольна робота

Діти , виконуємо роботу на сторінці зошита 62-63 ( хто на якому варіанті сидить, той і виконує  свій варіант) 
Питань не пишемо, тільки відповіді!
Обов язково пишемо клас, прізвище, варіант ( і н-д 1-г, 2-г і т .д)  5 і 6 пишемо  чітко відповіді також, фотографуємо і надсилаємо!
Успіхів вам!

                             

                              13.04.2020-              6-Б кл.
                             15.04.2020 -            6-Акл.  
Тема: Значення рослин для існування життя на планеті Земля і для людини
Записуємо дату у зошит  ( стор.60 " Значення рослин")
Прогляньте відеоролік : 
Роздивіться ілюстрації



          

Д.З.п.50. виконати завдання в зошиті: стор.60-61( завд. 1-8), випишіть на клітинки- значення рослин в природі та в житті людини.
Підготуватися до К.Р.( п.40-50) 




09.04.2020.
Тема:  Життєві форми рослин. Рослинні угруповання.
Нагадаю хто працює, відсилає  тести, роботу в зошиті: буду тільки прізвища
6-а  Соколик, Рябець, Гончарова, Свинаренко  Де решта?
6-б Сіра, Сисоєв, Єліна, Загайнова, Рябченко, Дебда, Мещенинец, Журавльов, Фісенко, Москвічов, Лубенець  Де решта?
Відкриваємо зошит на стор. 60-61, записуємо дату над темою: Рослинні угруповання.
 Подивіться відео:





Прочитаємо п.48, запишемо на клітинки, стор.61
Життєві форми----
Рослинне угруповання----
Симбіоз----
Паразитизм----
Конкуренція---
Д.З. опрацювати п.48, виписати в зошит основні поняття .


06.04.2020

06.04.2020- 6-б,                         08.04.2020-6-а кл 
Вітаю вас після канікул!
Тема: Сільськогосподарські  рослини. 
Шановні діти, відкриваємо зошит стор.56-57, ставим число ( як завжди , над темою)
Подивимось відео про с\г культури
На стор.56( на клітинках запишемо) :
Сільськогосподарські культури забезпечують людину продуктами харчування,сировиною для різних галузей виробництва, їх використовують в медицині. 


  Самостійно виписуємо, ( п.46 )
Зернові та зернобобові культури:-----
Овочеві культури:---
Плодово-ягідні культури:----
Внесок вчених у розвиток садівництва:---- 
Домашнє завдання: Опрацювати п.46, виписати головне, виконати завдання в зошиті: №1-8, стор.56-57, викон. тест , сфотогрофувати відповіді і надіслати на мою електр. скриньку

6 клас Тема: « Екологічні групи і життєві форми рослин»

Завдання 1-5 містить чотири варіанти відповідей, з яких лише один є правильним.

Оцінка кожної правильної відповіді -1 бал.

1.Група рослин, виділена за відношенням до окремого основного фактора, називається:

а) екологічною кризою, б) екологічною групою, в) екологічною ситуацією, г) екологічним законом

2.До посухостійких рослин належать: а)болотяний кипарис б)конвалія, в) ряска, г) алое
3.До помірно вологолюбних не належить: а) дуб,    б) верблюжа колючка,    в) фіалка, г) конвалія
4.Водні рослини це: а) волошка, б) барвінок, в) валіснерія, г) люпин
5.До тіньолюбних рослин відносяться: а) береза, б) сенполія, в) сосна, г) подорожник
6. Завдання 6 передбачає встановлення відповідності між правим і лівим стовпчиками. Максимальна оцінка правильної відповіді -2 бали.
Встановити відповідність між представниками рослин та екологічними групами рослин:
1.теплолюбні                                         А.цикорій
2.холодовитривалі                                Б.диня
3.тіньовитривалі                                    В.морква
4.світлолюбні                                         Г.копитняк
7. У завданні 7  передбачаються встановлення послідовності .
Максимальна оцінка правильної відповіді -4 бали.
Встановити послідовность представників рослин по відношенню до світла від менш світлолюбної:
1.суниці                          2.сосна              3.папороть            4.бузок





26.03.2020
Тема екологічні групи рослин ( за відношенням до світла, води, температури

 Відкриваємо зошит, стор.58-59, записуємо дату, тема в наших зошитах вже є.
Відкриваємо підручник п.47, працюємо у зошиті на стор.59( на клітинках), записуємо:
Екологія -це наука про взаємозв' язки  між живими організмами та чинниками неживої природи, вплив неживої природи на живі організми і навпаки.
Місцезростання-це тип місцевості, де поширений даний вид.
Екологічні чинники-усі чинники навколишнього середовища , які впливають на організми.
Чинники неживої природи- світло, температура. тиск, вода, грунт,вітер...
Чинники живої природи- рослини, тварини, бактерії, віруси, гриби.
Антропогенні чинники- діяльність людини. 
Світлолюбні рослини---(сам. виписуємо приклади рослин)
Тіньолюбні---
Тіньовитривалі---
Морозостійкі---
холодолюбні---
Теплолюбні---
Вологолюбні---
Посухостійки
Сукуленти---
Роздивіться малюнки:




 


 Домашнє завдання: Прочитати п 47, виписати основні поняття, викон завд 1-8 в зошиті на стор.58-59.




23.03.2020 6-Б та 25.03.2020 6-А
Тема: Покритонасінні  (Квіткові)  продовження.
Шановні діти, будь ласка,  спочатку відкрийте стор.53зошита і на клітинках запишіть головне:
Спорофіт -це нестатеве покоління в життєвому циклі рослин.
Гаметофіт - це статеве покоління в життєвому циклі рослин.
У життєвому циклі мохів переважає гаметофіт, тому їх називають " сліпою гілкою еволюції", у всіх інших рослин в життєвому циклі переважає спорофіт. ( а всі інші це- хвощі, плауни, папороті, голонасінні, покритонасінні).
Запліднення у всіх спорових рослин( мохи, хвощі, плауни, папороті) відбувається за участю води .
Будова зозулиного моху: ризоїди, стебло, листки, коробочка зі спорами.
Будова сфагнуму: ризоїдів немає, стебло, листки ( мертві-водоносні, та живі зелені- хлорофілоносні).
Папороті, хвощі, плауни мають кореневище, стебло, спорофіти( у папороті спори під листками, у плаунів-спороносні колоски на вертикальних пагонах, у хвоща- спори на весняних безхлорофільних пагонах).Зробити всі завдання на стор.52-53(це ви вже повинні зробити)
Переходимо на стор.54-55(зошита)Виконати завдання 1-8(повинно бути виконано), а на клітинках пишемо, на стор.55: Голонасінні називаються так, тому що насіння лежить відкрито на лусках шишок ( по 2 на лусці). Для запліднення не потрібна вода, тому що є пилкова трубка і насінні зачатки. Голонасінні це: сосна, ялина, кедр, кипарис, модрина, туя, гінкго та інші.
Звернути увагу на завдання 6.( порівняйте однодольні та дводольні рослини.заповнити та вивчити таблицю, користуючись підказкою на стор.168, мал.181.
















Домашнє завдання: Прочитати п.45, повт.42-44,завдання 6.( порівняйте однодольні та дводольні рослини.заповнити та вивчити таблицю, користуючись підказкою на стор.168, мал.181.)



16.03.2020 6-Б та 18.03.2020 6А

ТЕМА. Мохи. Плауни. Хвощі. Папороті.

Прочитати §42, 43, виконати завдання друкованого зошита 4, 5, 6 с. 52
Переглянути відео
Виконати тест на сайті На урок
Відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 803187
 19.03. 2020 6-А та 6-Б
ТЕМА. Голонасінні та покритонасінні (квіткові рослини)

Прочитати § 44, 45, виконати завдання друкованого зошита стор-54-55, № 1-8.
Переглянути відео

Виконати тест Голонасінні на сайті На урок
Відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 915442
 Виконати тест Покритонасінні на сайті На урок
Відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 967230

Комментарии

  1. ПОВІДОМТЕ УЧНЯМ Код доступу 207134
    Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога