6 КЛАС
16.04.2020
Контрольна робота
Діти , виконуємо роботу на сторінці зошита 62-63 ( хто на якому варіанті сидить, той і виконує свій варіант)
Питань не пишемо, тільки відповіді!
Обов язково пишемо клас, прізвище, варіант ( і н-д 1-г, 2-г і т .д) 5 і 6 пишемо чітко відповіді також, фотографуємо і надсилаємо!
Успіхів вам!
13.04.2020- 6-Б кл.
15.04.2020 - 6-Акл.
Тема: Значення рослин для існування життя на планеті Земля і для людини
Записуємо дату у зошит ( стор.60 " Значення рослин")
Записуємо дату у зошит ( стор.60 " Значення рослин")
Прогляньте відеоролік :
Роздивіться ілюстрації
Д.З.п.50. виконати завдання в зошиті: стор.60-61( завд. 1-8), випишіть на клітинки- значення рослин в природі та в житті людини.
Підготуватися до К.Р.( п.40-50)
09.04.2020.
Тема: Життєві форми рослин. Рослинні угруповання.
Нагадаю хто працює, відсилає тести, роботу в зошиті: буду тільки прізвища
6-а Соколик, Рябець, Гончарова, Свинаренко Де решта?
6-б Сіра, Сисоєв, Єліна, Загайнова, Рябченко, Дебда, Мещенинец, Журавльов, Фісенко, Москвічов, Лубенець Де решта?
Відкриваємо зошит на стор. 60-61, записуємо дату над темою: Рослинні угруповання.
Подивіться відео:
Прочитаємо п.48, запишемо на клітинки, стор.61
Життєві форми----
Рослинне угруповання----
Симбіоз----
Паразитизм----
Конкуренція---
Д.З. опрацювати п.48, виписати в зошит основні поняття .
06.04.2020
06.04.2020- 6-б, 08.04.2020-6-а кл
Вітаю вас після канікул!
Тема: Сільськогосподарські рослини.
Шановні діти, відкриваємо зошит стор.56-57, ставим число ( як завжди , над темою)
Подивимось відео про с\г культури
На стор.56( на клітинках запишемо) :
Сільськогосподарські культури забезпечують людину продуктами харчування,сировиною для різних галузей виробництва, їх використовують в медицині.
Самостійно виписуємо, ( п.46 )
Зернові та зернобобові культури:-----
Овочеві культури:---
Плодово-ягідні культури:----
Внесок вчених у розвиток садівництва:----
Домашнє завдання: Опрацювати п.46, виписати головне, виконати завдання в зошиті: №1-8, стор.56-57, викон. тест , сфотогрофувати відповіді і надіслати на мою електр. скриньку
6 клас Тема: « Екологічні групи і життєві форми рослин»
Завдання 1-5
містить чотири варіанти відповідей, з яких лише один є правильним.
Оцінка
кожної правильної відповіді -1 бал.
1.Група рослин, виділена за відношенням до окремого
основного фактора, називається:
а) екологічною кризою, б) екологічною групою, в)
екологічною ситуацією, г) екологічним законом
2.До посухостійких рослин належать: а)болотяний кипарис
б)конвалія, в) ряска, г) алое
3.До помірно вологолюбних не належить: а) дуб, б) верблюжа колючка, в) фіалка, г) конвалія
4.Водні рослини це: а) волошка, б) барвінок, в)
валіснерія, г) люпин
5.До тіньолюбних рослин відносяться: а) береза, б)
сенполія, в) сосна, г) подорожник
6. Завдання 6
передбачає встановлення відповідності між правим і лівим стовпчиками. Максимальна
оцінка правильної відповіді -2 бали.
Встановити відповідність між представниками рослин та
екологічними групами рослин:
1.теплолюбні
А.цикорій
2.холодовитривалі Б.диня
3.тіньовитривалі В.морква
4.світлолюбні
Г.копитняк
7. У завданні
7 передбачаються встановлення
послідовності .
Максимальна оцінка правильної відповіді -4 бали.
Встановити послідовность
представників рослин по відношенню до світла від менш світлолюбної:
1.суниці 2.сосна 3.папороть 4.бузок
26.03.2020
Тема екологічні групи рослин ( за відношенням до світла, води, температури
Відкриваємо зошит, стор.58-59, записуємо дату, тема в наших зошитах вже є.
Відкриваємо підручник п.47, працюємо у зошиті на стор.59( на клітинках), записуємо:
Екологія -це наука про взаємозв' язки між живими організмами та чинниками неживої природи, вплив неживої природи на живі організми і навпаки.
Місцезростання-це тип місцевості, де поширений даний вид.
Екологічні чинники-усі чинники навколишнього середовища , які впливають на організми.
Чинники неживої природи- світло, температура. тиск, вода, грунт,вітер...
Чинники живої природи- рослини, тварини, бактерії, віруси, гриби.
Антропогенні чинники- діяльність людини.
Світлолюбні рослини---(сам. виписуємо приклади рослин)
Тіньолюбні---
Тіньовитривалі---
Морозостійкі---
холодолюбні---
Теплолюбні---
Вологолюбні---
Посухостійки
Сукуленти---
Роздивіться малюнки:
Домашнє завдання: Прочитати п 47, виписати основні поняття, викон завд 1-8 в зошиті на стор.58-59.
23.03.2020 6-Б та 25.03.2020 6-А
Тема: Покритонасінні (Квіткові) продовження.
Шановні діти, будь ласка, спочатку відкрийте стор.53зошита і на клітинках запишіть головне:
Спорофіт -це нестатеве покоління в життєвому циклі рослин.
Гаметофіт - це статеве покоління в життєвому циклі рослин.
У життєвому циклі мохів переважає гаметофіт, тому їх називають " сліпою гілкою еволюції", у всіх інших рослин в життєвому циклі переважає спорофіт. ( а всі інші це- хвощі, плауни, папороті, голонасінні, покритонасінні).
Запліднення у всіх спорових рослин( мохи, хвощі, плауни, папороті) відбувається за участю води .
Будова зозулиного моху: ризоїди, стебло, листки, коробочка зі спорами.
Будова сфагнуму: ризоїдів немає, стебло, листки ( мертві-водоносні, та живі зелені- хлорофілоносні).
Папороті, хвощі, плауни мають кореневище, стебло, спорофіти( у папороті спори під листками, у плаунів-спороносні колоски на вертикальних пагонах, у хвоща- спори на весняних безхлорофільних пагонах).Зробити всі завдання на стор.52-53(це ви вже повинні зробити)
Переходимо на стор.54-55(зошита)Виконати завдання 1-8(повинно бути виконано), а на клітинках пишемо, на стор.55: Голонасінні називаються так, тому що насіння лежить відкрито на лусках шишок ( по 2 на лусці). Для запліднення не потрібна вода, тому що є пилкова трубка і насінні зачатки. Голонасінні це: сосна, ялина, кедр, кипарис, модрина, туя, гінкго та інші.
Звернути увагу на завдання 6.( порівняйте однодольні та дводольні рослини.заповнити та вивчити таблицю, користуючись підказкою на стор.168, мал.181.
Домашнє завдання: Прочитати п.45, повт.42-44,завдання 6.( порівняйте однодольні та дводольні рослини.заповнити та вивчити таблицю, користуючись підказкою на стор.168, мал.181.)
16.03.2020 6-Б та 18.03.2020 6А
Прочитати §42, 43, виконати завдання друкованого зошита 4, 5, 6 с. 52
Переглянути відео
19.03. 2020 6-А та 6-Б
ТЕМА. Голонасінні та покритонасінні (квіткові рослини)Прочитати § 44, 45, виконати завдання друкованого зошита стор-54-55, № 1-8.
Переглянути відео
Виконати тест Голонасінні на сайті На урок
ПОВІДОМТЕ УЧНЯМ Код доступу 207134
ОтветитьУдалитьПопросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua