8 КЛАС

16.04.2020
 Тема: Навчання та пам'ять.
Шановні діти, запишіть дату там, де вища нервова діяльність.
Запишіть: 
Навчання-----
Пам'ять--- 
 

Д.З.виконати завдання 7,8 (установіть відповідність між видами навчання та їхніми прикладами, заповніть схему)
13.04.2020
Тема:  Поняття про сигнальні системи.Мова. Мислення, свідомість.
Записуємо дату там, де тема: "Мислення та свідомість"
(обов'язково записуємо, бо будуть всі карантинні теми перевірятись, і якщо не хочете працювати у червні, вчасно все конспектуйте!)
Прочитайте п.49, потім прогляньте ілюстрації, а потім працюємо з зошитом! 


Записуємо: Сигнальна система:---
Перша сигнальна система:----
Друга сигнальна система:--- 
Мислення:---
Мова:---
Свідомість----


Домашнє завдання: п.49, виписати головне.
Поміркуйте! Так звані " мауглі" -виховані тваринами діти, які потрапили в людське суспільство після 5 років, зазвичай не оволодівали людською мовою.Чому?  

 09.04.2020.
Тема: Умовні та безумовні рефлекси.Інстинкти.
Записуємо дату там, де тема: "Вища нервова діяльність"
Ознайомтеся з ілюстраціями, які допоможуть зрозуміти тему.
Місця мало, але запишіть порівняльну таблицю: безумовні та умовні рефлекси ( друга ілюстрація)




Роздивіться, будь ласка, як утворюються умовні рефлеки (на прикладі собаки)

Д.З.опрацювати п.48 та стор. 222-223, викон. завд. в зошиті 5,6.( виконуйте все по черзі, а то деякі учні всі завдання виконали по цій темі)
06.04.2020.
Шановні учні, вітаю вас в новій чверті!
Нагадаю, хто працював та отримав оцінки:( буду тільки прізвища) 

 8-а кл: Жуков, Волинець, Криворучко, Дубіна, Янкіс, Мурзова ,Новик,Бєлаш, Костюкова, Даневич, Шкалаберда, Шолохман, Науменко, Ходькова, Борисенко, Сварцов, Колесник, Чистіліна!  А решта?
8-б кл.: Гиря, Чала, Руденко, Кулак, Крамаренко, Рибалко, Пилипенко, Товстуха, Хохлов, Князев, Пустовойт, Буденок, Самодед! А решта?
Тема: Вища нервова діяльність.
Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи 
Розглянемо ілюстрацію та запишемо у зошит число- 06.04.2020 над темою" Вища нервова діяльність."  Записуємо у зошит, що таке нижча та вища нервова діяльність

Розглянемо типи вищої нервової діяльності: 
Запишемо.
Домашнє завдання: опрацювати п. 47,51(до " у чому полягає функціональна спеціалізація кори великих півкуль") виписати що таке темперамент (перше завдання)

26.03.2020
Тема: Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.

Для нормального функціонування нашого організму важливо контролювати його положення в просторі. функцію сприйняття та регуляції положення тіла в просторі забезпечує вестибулярний апарат, який складається з овального і круглого мішечків і 3-х півколових каналів. Роздивіться малюнок вестибулярного апарату,  малюнок систем дотику, температури, болю, їх роль.


Шановні учні, виконайте тести, та запишіть відповіді на литсок, сфотографуйте та вишліть відповіді, наприклад: 1-а; 2-б і т.д.

 


1. Визначте послідовність ходу променів світла через орган зору людини.

A) зіниця;

Б) рогівка;

B) сітківка;

Г) кришталик;

Д) склисте тіло;

Е) райдужна оболонка.



Виберіть правильну відповідь.



2. Зорова зона міститься у частці кори великих півкуль головного мозку:

A) лобній;

Б) тім’яній;
B) скроневій;
Г) потиличній.

3. Фоторецептори ока містяться в:
А) зіниці;
В) сітківці;
Б) рогівці;
Г) кришталику.

4. Місце, звідки виходить зоровий нерв:
А) сліпа пляма;
В) нервовий вузол;
Б) жовта пляма;
Г) райдужна оболонка.

5. Порушення бінокулярного зору:
А) дальтонізм;
В) короткозорість;
Б) косоокість;
Г) далекозорість.

6. Слухова зона розташована у частці кори великих півкуль головного мозку:
А) лобній;
В) скроневій;
Б) тім’яній;
Г) потиличній.

7. До складу середнього вуха НЕ входить:
А) стремінце;
В) молоточок;
Б) коваделко;
Г) барабанна перетинка.

8. Рецептори язика, що розрізняють смак гіркого, розташовані:
А) на корені;
В) на кінчику;
Б) по краях;
Г) на кінчику і по краях.

9. Орган рівноваги розташований у:
A) середньому вусі;
Б) зовнішньому вусі;
B) слуховій трубі;
Г) внутрішньому вусі.

10. Установіть відповідність між відділами органу слуху і його частинами.
A) зовнішнє вухо;
Б) середнє вухо;
B) внутрішнє вухо.
1. завитка;
2. слухові кісточки;
3. євстахієва труба;
4. барабанна перетинка.
Домашнє завдання:  Опрацювати п. 45, зробити тести, відправити на мій gmail



 


23.03.2020
Шановні 8-класники, добрий день!. 
Бачу тести виконуєте, але не всі, працюйте.
 Вивчаємо сенсорні системи.  
 Тема: Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.  

Діти, там де тема в зошиті "зорова сенсорна система " справа на клітинках повинно бути записано основне:
Сенсорні системи (органи чуття, аналізатори) - це системи сприйняття, передачи та обробки інформації, яка надходить із зовнішнього середовища .
Існує 5 основних сенсорних систем: зору, слуху, нюху, смаку, дотику.
Кожна сенсорна система складається з 3-х частин: Периферична(рецептори). провідниковий, центральний (кора головного мозку) .
Рецептори бувають: механорецептори, хемо-, фото_.термо-.
Адаптація- здатність сенсорних систем пристосовувати рівнь своєї чутливості до інтенсивності пдразника .
Акомодація- Здатність ока бачити чітко предмети на різній відстані ( завдяки кришталику змінювати свою кривизну: ставати то опуклим, то плоским.
Якщо ми дивимось вдаль- кришталик стає плоским, коли розглядаємо близько розташовані предмети- кришталик-опуклий. Розгляньте малюнки:




 









Написати:
Жовта пляма: місце в сітківці , де найбільше фоторецепторів ( колбочек)
Сліпа пляма: місце в сітківці, де відсутні будь-які фоторецептори.
Діти, повинно бути заповнений зошит на сторінці, де тема "Зорова сенсорна система)№ 1-6.
Зверніть увагу на порушення зору та профілактику.
Далі: Виконайте завдання на сторінці , де тема: Сенсорні системи слуху та рівноваги, виконайте завдання  № 1-7.( я уже задавала ці завдання, але там сторінки в зошиті інші, я забула, у нас зошити трішки відрізняються. Але виконуйте, записуйте, потім вийдемо з карантину, перевірю. Розгляньте будову вуха.
Домашнє завдання: Прочитати п.41-44, 46, Завдання 1-7 теми: Зорова та слухова сенсорні системи


 



16.03.2020 

ТЕМА. Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова. Зорова сенсорна система. Око. Гігієна зору.

Опрацювати параграф 41-43, виконати завдання в зошиті 3, 4, 5 с.42, 43 та завд. 3, 4 с.44 
Переглянути відео
Виконати тест на сайті На урок

Відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 501483
19.03.2020
ТЕМА. Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. Сенсорні системи смаку та нюху.

 Опрацювати параграф 44-45, виконати завдання в зошитістор. 44-45 №1-7.

Комментарии

  1. Oh shit, he we go again... Ой не то, короче не могу сделать тести потому что много людей

    ОтветитьУдалить
  2. а решта? працює, в Гамаліїці дуже поганий інтернет. скинимо все завтра(мама на роботі)

    ОтветитьУдалить
  3. сделайте задание в Classroom очень удобно и всех обязывает вовремя выполнят.(у нас там уже информатика,укр.язык,укр.литература,химия )все видно и все строки сдачи.Спасибо,за понимание.Не подумайте это не в упрек мы и так будем учиться и он читает и учит просто у нас не всегда может открыться почта что бы скинуть фото (в селе плохой интернет)а вот Classroom открывает всегда.Спасибо еще раз извините,это просто просьба! мама Бежевца Сережи.

    ОтветитьУдалить
  4. Как узнать свой код, чтобы узнать оценку?

    ОтветитьУдалить
  5. Как узнать свой коь? Нужно ли скидовать вам на почту завдання в робочому зошити?

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога