9 КЛАС
15.04.2020.
Шановні учні , сьогодні ми закріплюємо знання за темою: "Біорізноманіття"
Відкриваємо тест на закріплення знань:
10.04.2020.
Тема: Еукаріоти: Гриби, Рослини, Тварини.
08.04.2020
Шановні учні, вітаю вас в новій чверті!
27.03.2020
Тема: Основи еволюційної філогенії та систематики
25.03.2020
Шановні діти, продовжуємо вивчення біології.
Вам д.з було виконати тести, стор.183-185, виконайте на листку , сфотографуйте та вишліть мені відповіді, чекаю для виставлення оцінок.
Продовжуємо тему : Еволюція органічного світу
Домашнє завдання: Надіслати тести, Записати поняття до теми, виконання завдань на стор.44, 45,46, 47( це вже було задано раніше)
18.03. 2020
ТЕМА. Популяція організмів та їх основні характеристики. Механізми видоутворення. Світоглядні та наукові погляди на походження життя.Шановні учні , сьогодні ми закріплюємо знання за темою: "Біорізноманіття"
Відкриваємо тест на закріплення знань:
стор.201 ( підручник) , виконуємо, надсилаємо на ел.скриньку, ви вже знаєте як.
Оцінювання: 7 тестів по 0,5б= 3,5б
Утворіть логічні пари: 8, 9,10 по 0, 5 б= 6б
Запитання з відкритою відповіддю: 2,5б ( вибираємо одне і даємо повну відповідь).Вся робота= 12б
Бажаю успіхів, відсилаємо 15.04.2020, в інші дні приймати не буду, бо працюємо за розкладом!!!
10.04.2020.
Тема: Еукаріоти: Гриби, Рослини, Тварини.
Шановні дев' ятикласники, хоча і мало місця по темі " Основні групи організмів", але на полях чи може ще десь , ви повинні записати:
Еукаріоти----
Мікологія---
Будова грибів: складаються з ниток-гіфів, а сукупність гіфів-це грибниця або міцелій.
Гриби розподіляються на -одноклітинні( мукор) , багатоклітинні( більшість), цвілеві (пеніцил, аспергіл..) , паразитичні ( трутовик, сажки, ріжки).., отруйні ( мухомор, бліда поганка...), їстівні ( пластинчасті та трубчасті)
Рослини є одноклітинні (хлорела, хламідомонада), багатоклітинні, нижчі ( водорості- бо не мають тканин, органів), вищі ( мохи, хвощі, плауни, папороті, голонасінні, квіткові).
Тварини-одноклітинні ( амеба, інфузорія туфелька, евглена ) та багатоклітинні ( кишковопорожнинні, молюски, черви, членистоногі, риби, амфібії, рептилії, птахи, ссавці)
Прогляньте ілюстрації до теми:
Домашнє завдання: опрацювати п.47, виписати в зошит головні поняття.( зошити у всіх перевірю)
08.04.2020
Шановні учні, вітаю вас в новій чверті!
Нагадаю, хто працював, виконав тести та отримав оцінку!
9-а: Жирная С., Козинец А.
9-б: Живолупов О., Чещевая М, Роботько Ан., Стасенко В.,Геращенко М., Прожога Є.
Тема: Неклітинні форми життя: віруси. Основні групи організмів: бактерії .Огляд основних еукаріотичних таксонів
Запишіть дату в зошиті на темі " Основні групи організмів".Прогляньте відео про віруси.
.
Виконуємо тести:
Виберіть одну правильну відповідь
Виберіть одну правильну відповідь
1. Клітинні організми — це:
A) пріони;
Б) віруси;
B) віроїди;
Г) бактерії.
2. Прокаріотичні організми — це:
A) пріони;
Б) віруси;
B) бактерії;
Г) водорості.
3. Бактерії гниття за способом
живлення є:
A) паразитами;
Б) хемотрофами;
B) фототрофами;
Г) сапротрофами.
4. Бактерії, що живляться
органічними речовинами живих істот, належать до:
A) паразитів;
Б) хемотрофів;
B) фототрофів;
Г) сапротрофів.
5. Бактерії-паразити — це:
A) стафілококи;
Б) сінна паличка;
B) бактерії гниття;
Г) ґрунтові бактерії.
6. Спіралеподібні бактерії — це:
A) коки;
B) спірили;
В) бацили;
Г) вібріони.
7. Бактерії спричиняють
захворювання:
А) кір;
Б) гепатит;
В) дифтерію;
Г) аскаридоз.
8. Генетичний матеріал бактерій
міститься в:
A) нуклеоїді;
Б) рибосомах;
B) цитоплазмі;
Г) плазматичній мембрані.
9. При виготовленні сирів
використовують бродіння:
A) спиртове;
Б) молочнокисле;
B) маслянокисле;
Г) пропіоновокисле.
10. Установіть відповідність між
формою клітин бактерій та їх назвами.
A) прямі паличкоподібні;
Б) спіралеподібні;
B) сферичні.
1. Коки;
2. вібріони;
3. бацили;
4. спірили.
Домашнє завдання: опрацювати п.45.46, виконати тести, надіслати на ел.скриньку, виконуємо завдання в зошиті на стор.50-51.
27.03.2020
Тема: Основи еволюційної філогенії та систематики
Відкриваємо зошит стор.47 , записуємо головне:
Філогенез- це шляхи історичного розвитку як окремих систематичних груп так і всієї живої матерії.
Систематика -це наука про різноманітність живих організмів та розподіл їх на групи.( засновником є Карл Лінней-шведський вчений)
Основні таксони в систематиці: імперія, надцарство, царство, підцарство, тип(відділ), клас, ряд (порядок), родина, рід, вид.
Мікроеволюція- сукупність еволюційних процесів, які відбуваються в популяціях одного виду.
Макроеволюція- сукупність еволюційних процесів, які призводять до утворення інших надвидових структур (родів, родин, царств....)
Далі, шановні учні, самостійно працюємо, відкриваємо стор. підручника 174-175, виписати:
Ароморфоз-----
Ідіоадаптація----
Загальна дегенерація----
Біологічний прогрес---
Біологічний регрес--
Біогенетичний закон---
Домашнє завдання: виписати поняття, прочитати п. 45, звісно . виконуємо завдання в зошиті ( стор. 44 - 49, дещо ви повинні були вже зробити)
25.03.2020
Шановні діти, продовжуємо вивчення біології.
Вам д.з було виконати тести, стор.183-185, виконайте на листку , сфотографуйте та вишліть мені відповіді, чекаю для виставлення оцінок.
Продовжуємо тему : Еволюція органічного світу
На стор.45 зошита повинно бути записано :
Популяція:-----
Вид:----
Конвергенція-це сходження ознак у різних представників організмів( риба, іхтіозавр, дельфін-обтічна форма тіла, наявність плавців тощо)
Дивергенція -це розходження ознак у представників одного роду, в залежності чим вони живляться( у різних синиць-різні дзьоби)
Атавізми- це повернення до предків( багатососковість, наявність хвоста)
Рудименти-структури або органи які втратили свою первісну функцію( апендикс, третя повіка людини...)
Гомологічні органи- органи, які мають однакове походження та будову, але виконують різну функцію( передня кінцівка людини, крота, кажана...)
Аналогічні органи- це органи,які мають різне походження, будову, але виконують однакову функцію( крило метелика, крило птаха...)
Роздивіться картинки до теми:
Домашнє завдання: Надіслати тести, Записати поняття до теми, виконання завдань на стор.44, 45,46, 47( це вже було задано раніше)
18.03. 2020
Прочитати § 40, 41, 42, виконати завдання 3, 4, 5 с. 46, 47 (в зошиті)
Переглянути відео
20.03.2020
ТЕМА. Еволюція людини. Основи еволюційної філогенії та систематики.Прочитати § 43,44. Виконати тест на закріплення знань стор. 183-185 у підручнику
Куда отправлять тест?
ОтветитьУдалитьНа какую-то ёбаную ссылку,и хуй пойми где она
УдалитьНе ебу
ОтветитьУдалитьА где биологичный диктант?
ОтветитьУдалить